piątek, 22 lipca 2016

5 animacji TAG

Cześć. Nazywam się Maciek i jestem nowym redaktorem. Dzisiaj przedstawię wam 5 animacji TAG:

1. Twoja ulubiona animacja.

Wybrałem tę animację, ponieważ uważam, że ten tygrys jest uroczy, a to czyni animację słodką. Wcześniej bardzo często jej używałem na profilu, aktualnie używam więcej animacji z kategorii pozy.

2. Twoja najmniej ulubiona animacja.

Moim zdaniem animacja ta jest do kitu, nie prezentuje sobą niczego fajnego i raczej nikt by jej nie kupił do niczego innego, niż do filmu o syrenie.

3. Animacja, która przypomina Ciebie.

Ta animacja przypomina mi mnie, ponieważ mam wielu internetowych przyjaciół. Lubię zawierać przyjaźnie przez internet i z chęcią poświęcam czas takim znajomościom.

4. Animacja, która kogoś Ci przypomina.

Wika (#NaughtyZ#) chciała kiedyś (a może i dalej chce) zostać modelką i gdy tylko zobaczyłem tę animację od razu skojarzyła mi się z nią. :D

5. Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP.

Ta animacja kojarzy mi się z dobrymi czasami, kiedy zimą zawsze się siadało z ciepłą herbatką/kakałkiem i grało w MSP. Wydaje mi się, że kiedyś miało ją dość dużo osób, więc czemu nie zasługuje na miejsce w TOP. :)

Do 5 animacji TAG nominuję BLOG ZUZIŻELKOWE MSP, NIEBIESKAWE MSP, a także każdego, kto jest zainteresowany tym tagiem.

Jeśli post wam się spodobał, zapraszam do reagowania i komentowania. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało.


5 komentarzy: