sobota, 23 lipca 2016

Jak zrobić ciekawy artbook?

Siemka.
Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić ciekawy artbook, który może być reklamą/zwiastunem Waszego filmu, tak jak w moim przypadku.

1. Najpierw musimy wejść w sklep i kupić nam potrzebne rzeczy. Aby mieć w artbooku efekt podświetlanych miejsc, musimy kupić reflektor, który znajduje się na 8 stronie w rekwizytach. Możecie zmienić kolor światła na taki, jaki wam się podoba. Kolor samego reflektora nie jest ważny, ponieważ będziemy go potem chować za artbook. Możecie też kupić inne rzeczy, ale to już w zależności od tego, co chcecie mieć w artbooku. Ja kupiłem tylko reflektory i użyłem dwóch rzeczy, które miałem już wcześniej kupione. Nie zróbcie takiego samego błędu jak ja i nie kupujcie jednej rzeczy kilka razy. W artbookach używać można tego samego przedmiotu tyle razy, ile tylko chcemy.


2. Następnie wchodzimy w tła i wybieramy te, które będzie nam pasowało do tematyki całego artbooka. Ja daję czarne, ponieważ takie pasuje mi najbardziej do zwiastunu horroru.

3. Potem dodajemy nasz reflektor, powiększamy go i ewentualnie obracamy.

4. Następnie chowamy go za artbook w miejsce, gdzie chcemy, żeby znajdowało się światło.

5. Później dodajemy kolejne rzeczy oraz bohaterów. Ja dodałem 3 takie światła, a oprócz tego, tak jak już mówiłem, 2 elementy, które już wcześniej miałem kupione. Jeśli chodzi o ludzi to brałem ich przypadkowo i po prostu przebierałem ich w takie stroje, jakie będą pasować do mojego artbooka. Oprócz tego dodałem też napis opisujący troszeczkę mój film + "Premiera już wkrótce". Całość prezentuje się tak:

6. Nie zapomnijcie dodać do swojego artbooka muzyki, która wprowadzi oglądającego w odpowiedni nastrój. W moim przypadku jest to uczucie grozy. Szukałem więc piosenek wpisując hasła "straszna muzyka", "creepy music", "muzyka z horrorów", "horror muzyka". Jeśli wasz artbook jest reklamą np. dramatu, to wystarczy napisać coś typu sad music, smutna muzyka.

Dajcie znać czy przydał się wam ten poradnik i czy oceniacie go na przydatny. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. I przy okazji mam do was pytanie - chcielibyście, abyśmy zrobili Q&A na blogu? Jeśli tak to piszcie w komentarzach lub w kontaktach. :)

1 komentarz:

  1. Fajny poradnik, na pewno się przyda. ja na msp jestem Róza z Tajemniczego Ogrodu

    OdpowiedzUsuń