piątek, 22 lipca 2016

Jak ładnie się ubrać nie będąc VIP?

Hej wszystkim! 
Skoro już ładnie się przywitałam przejdźmy do treści posta. 

Dziś przedstawię wam look dla moviestar nie będącej vip. Prezentuje on się tak:


 Może jest on delikatnie drogi...  

Jednakże można zamienić drogie włosy i buty, na coś o wiele tańszego i równie dobrze wyglądającego.

Tak przedstawia się nasz kosz:



Kolory użyte do zrobienia looka:


Oprócz ubrań, postanowiłam dodać coś z kliniki piękna, a mianowicie jak poprawić nasz wygląd za pomocą 100sc :)



 Moviestar, której użyłam do pokazania powyższych rzeczy:
 vikse

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że przydałam się jakoś piszcząc tego posta.


Jakieś pytania? Zapraszam do sekcji komentarzy :)

~ victoirescoot ~




4 komentarze:

  1. Ja też mam dużo kont gdzie mam fajne looki nie będąc vip.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie trzeba mieć vipa, aby tworzyć super looki. ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam tworzyć konta na których robię super looki :)

    OdpowiedzUsuń