czwartek, 21 lipca 2016

Szkoła magii - Nowy motyw.

Cześć. :)
Jak zapewne większość z was zdążyła się zorientować, na MSP zawitał nowy konkurs. Jego nazwa to Szkoła Magii, choć ja nazwałabym go po prostu Harry Potter. Okładka konkursu wygląda następująco:
Przyznam, że podoba mi się. Sporo się na niej dzieje i dzięki temu nie jest nudna. A co najważniejsze - sprawia dobre wrażenie, przez co konkurs wydaje się ciekawy. Oceniam ją na 9 punktów, z dziesięciu możliwych.

Następnie zajmę się animacjami. Jeśli umiem liczyć, jest ich sześć. Na szczęście tylko jedna jest dla osób z pakietem vip, a druga kosztuje 6 diamond, jednak jest urocza i uważam, że warto wydać na nią diamenty. Obie animacje prezentują się tak i według mnie są najlepszymi animacjami, które zostały dodane w tym konkursie.

Jako, że pojawiło się zaledwie sześć nowych animacji, ale tylko jedna z nich jest dla członków VIP, a ceny pozostałych są zróżnicowane, począwszy od najtańszych, skończywszy na tych droższych, aby każdy miał z czego wybierać, to całość oceniam na 8 punktów. 

Następną ocenianą przeze mnie rzeczą są ubrania.
Zajmę się niestety tylko kategorią damską. Look jaki stworzyło dla nas MSP prezentuje się tak:
Umówmy się, jeśli chodzi o diamenty to do najtańszych nie należy, a sam w sobie nie jest według mnie piękny. Raczej bym się tak nie ubrała, dlatego postanowiłam z ubrań, które doszły stworzyć swój Look związany z tematyką konkursu. ;) A dokładniej z tych ubrań, bo to one własnie dziś zawitały w nowym motywie.




Ubrania według mnie są dość słabe, ale można znaleźć kilka perełek. Na przykład ten uroczy smoczek. I okulary, które może nie są za ładne, ale przynajmniej tanie. ;) Całość oceniam na 6 punktów.
Podsumowując, na 30 możliwych punktów, motyw Szkoła Magii zdobywa 23, ale dodam punkt od siebie za ciekawy temat, a co! Czyli łącznie 24 punkty. Jeśli chodzi o Look, to już niebawem pojawi się on w zakładce Looki.
Jeśli post spodobał się wam, zapraszam do reagowania i komentowania. Pamiętajcie, że jeśli macie jakieś pytania - piszcie, nie gryzę. ;)

2 komentarze:

  1. Motyw według mnie nie jest najlepszy, ale jest ok. :) Animka za 6 diamentów - przeurocza <3 A twoja ocena słuszna ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Mi przypadł do gustu, bo w porównaniu do poprzednich motywów, to było coś normalnego. XD

      Usuń