piątek, 22 lipca 2016

School Of Magic - Look

Cześć. :)
Tak jak obiecałam, przygotowałam dla was look związany z konkursem School Of Magic, czyli Szkoła Magii. Co prawda MSP ma dla nas propozycję stylizacji związaną z tym motywem, jednak według mnie nie jest ona na tyle ładna, abym mogła ją nosić. Koniecznie dajcie znać, co wy o niej sądzicie, bo może tylko ja mam takie wysokie wymagania odnośnie looków. A tak się owa stylizacja prezentuje:
Ponadto jest dość droga, bo piętnaście diamentów, to jednak sporo. Dlatego stworzyłam swój look związany z tym konkursem. Całość wygląda tak:
Według mnie stylizacja prezentuje się całkiem nieźle. Kolory jakie połączyłam to biel i kasztan, z nutą czerni. Look kosztuje 3275sc, więc dość sporo, ale jeśli zrezygnujemy ze smoka na ramieniu, zmniejszymy koszt zestawu o 1000sc! Ponadto stylizacja nie zawiera żadnej rzeczy dla członków VIP, a to jej dodatkowy plus. W jej skład wchodzą:

 
Pomijając smoka, najdroższa okazała się sukienka, ale dzięki temu zaoszczędziłam na oddzielnym kupowaniu dołu i góry do looku. Kolory jakich użyłam, to:
Na koniec przygotowałam małą sesję.
Koniecznie dajcie znać, jak podoba się Wam ten look. Zapraszam do reagowania na post i komentowania go. Jeśli macie jakieś pytania - śmiało piszcie. Nie gryzę. ;)

8 komentarzy:

  1. Ciekawy look. Zapraszam również do siebie - http://sasekmsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Ten smok ramieniu (raz na lewym, raz na prawym? błędy animacji?) jest uroczy według mnie. To zapewne jeszcze malutki Norbert Hagrida. :)
    `M1079

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobilas ten fajny kursor myszy?? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam go z którejś strony, mogę zrobić poradnik o tym. ^^

      Usuń