piątek, 27 stycznia 2017

WYNIKI DRUGIEGO KONKURSU NA VIPA

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Z racji tego, że dziś jest piątek, to tak jak obiecałam, podam wam wyniki konkursu, w którym do wygrania był VIP na tydzień a także dziesięć list życzeń.

1. Zacznijmy może od zwycięzców tej drugiej nagrody, ponieważ jest ich więcej. :)

Osobami, które wygrały listę życzeń, dostały już wiadomość, a są to następujące osoby:
- Waja<3
- Gihura
- Goldenek11
- A L E X ! ! ! <3
- Applemix
- Wiktorja3000
- Jagodzianaa
- Queen Roksiik
- Sweetty Girlss
- Zuzka 911

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję. Listy życzeń otrzymacie w przeciągu dziesięciu dni, zaczynając od dziś.

2. Przejdźmy teraz do najważniejszego zwycięzcy - osoby, która wygrała kartę podarunkową STAR VIP na tydzień.

Zwycięzcą zostaje...
KRUOLA

Gratuluję! Kod do karty podarunkowej został już do Ciebie wysłany, mam nadzieję, że jak najszybciej odczytasz moją wiadomość. :)

Wszystkim, którym się nie udało, życzę powodzenia w następnych konkursach, które na pewno pojawią się na moim blogu. Jeszcze  raz serdecznie gratuluję zwycięzcom.

Pozdrawiam, #NaughtyZ#


3 komentarze:

  1. hdudjdgejdbdkalfvwi wygrałam listę omgomg

    *dobra ogar*

    Gratuluję zwycięzcy i wszystkim, którzy zajęli to zaszczytne drugie miejsce :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez urazy :) Czekam 15 dni, a jeszcze nie dostałam listy :( Czekam, i czekam ale się chyba nie doczekam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za opóźnienie, jak najszybciej postaram się wysłać listę. Po prostu wiele spraw miałam na głowie, msp też odmawiało posłuszeństwa i dlatego tak wyszło.

      Usuń