piątek, 10 lutego 2017

Straszne i usunięte animacje.

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Witam was po mojej krótkiej nieobecności i przepraszam za nią, ale wiele spraw miałam ostatnio na głowie. Gdyby nie szkoła, to mogłabym chyba pisać dla was posty codziennie. :D
Ale może przejdźmy już do tematu.

Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś na MovieStarPlanet były tak zwane straszne animacje, które niestety zostały wycofane. Nie pamiętam, w którym dokładnie to było roku, ale wydaje mi się, że jakoś w 2012.

Przedstawię wam najpierw, jak te animacje wyglądały. (zdjęcia zaczerpnięte z google)


Okej, przyznam szczerze, że nie są tak kolorowe jak reszta animacji, zawierają w sobie trochę krwi, ale uważam, że i takie animacje są bardzo potrzebne na MSP. Chociażby do robienia filmów. Trudno stworzyć horror, czy nawet pokazać, jak dany aktor kogoś zabija, nie mając takich animacji.

Dlaczego w ogóle te animacje zostały usunięte, skoro wielu użytkownikom się podobały?
Co z tego, skoro nie spodobały się one rodzicom? Niestety, ale w tym wypadku rodzice użytkowników byli główną przyczyną usunięcia tych animacji. Skarżyli się oni, że to wygląda zbyt brutalnie i nie jest odpowiednie dla ich młodych dzieci. Jak zwykle moderatorzy posłuchali rodziców, a nie graczy. I mimo tego, że znacznie więcej użytkowników chciało powrotu tych animacji, to administracja wzięła pod uwagę tę garstkę rodziców, którym te animacje się nie podobały.

Czy możemy coś zrobić, aby one powróciły?
Niestety, ale użytkownicy próbowali już chyba wszystkiego. Ja również próbowałam. Tworzyliśmy strajki, petycje, pisaliśmy do moderatorów. Niestety, wszystko na nic. Kiedyś nawet, administracja odpisała mi, że przekażą ten pomysł dalej i pomyślą nad nim, ale do tej pory zero reakcji. Dlatego też ja, straciłam już całkowitą nadzieję, na ich powrót.

Jak w takim razie tworzyć straszne filmy?
Musimy użyć kreatywności i radzić sobie w inny sposób. Na przykład zamiast krwi, używać czerwonego dywanu. Brzmi abstrakcyjnie? Spójrzcie sami!


Może nie wygląda to tak świetnie, jak animacja, ale zawsze to jakieś rozwiązanie. Trzeba tylko ruszyć głową! :)

W dzisiejszym poście to by było na tyle. Mam nadzieję, że przypadł wam on do gustu. Jeśli tak, zapraszam do reagowania i komentowania.
Pozdrawiam, #NaughtyZ#.


3 komentarze: