poniedziałek, 25 lipca 2016

Jak odzyskać ukradzione konto?

Cześć. :)
Z tej strony Wika i mam dla was małe ogłoszenie. Jako że od jutra zaczynam wakacyjną pracę, to posty będą przeze mnie rzadziej dodawane, co nie oznacza, że nie będzie ich wcale. Poza tym, są też tutaj inni redaktorzy, którzy zadbają o regularność postów, także spokojnie, będzie co czytać. ;)

Może przejdźmy do tematu postu. Zapewne często słyszymy, że komuś zostało "ukradzione" konto. Ja co prawda nie wierzę w coś takiego. Prawdopodobnie osoba, która straciła konto podała komuś swoje hasło.

Ale w takim razie jak owego użytkownika odzyskać?
Najprostszy i zarazem najbardziej znany sposób to kliknięcie przycisku Zapomniałem hasła, na stronie głównej gry MovieStarPlanet. Następnie wystarczy wpisać nazwę użytkownika i e-mail do niego przypisany. W naszej skrzynce mailowej pojawi się wiadomość z hasłem do konta.
Ale co zrobić w sytuacji, gdy e-mail przypisany do naszego konta został zmieniony? Rozwiązanie jest proste, ale mało kto je zna.
Na początku wchodzimy na obojętnie jakie konto. Może to być nasz stary użytkownik, konto koleżanki, a nawet dopiero stworzony. Nie ma to żadnego znaczenia.
Gdy już się zalogujemy klikamy zakładkę Pomoc, następnie Mój użytkownik, a na końcu przycisk Resetuj hasło.
Pojawi nam się taki komunikat:
Wpisujemy tutaj login straconego konta i email, który był do niego przypisany, zanim straciliśmy konto. Wtedy nawet, jeśli teraz do konta przypisany jest inny e-mail, to my możemy je odzyskać.
Mam nadzieję, że pomogłam choć kilku osobom. Jeśli nie znaliście tego sposobu, dajcie znać w komentarzach. Zapraszam również do reagowania na post. W razie pytań - piszcie.
Wika

8 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jest taki sposób :) Kiedyś może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałaś logo ode mnie :D Dzięki :) A post bardzo ciekawy i przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam dostępu do tamtego e-mailu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeuu!!!!!! Ukratowałaś mnie!!! na moim koncuie Trilal zmienił email , dziekuję !!!! Może teraz je odzyskam !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jednak to nie działa , zrobiłam to samo i w okienku E-mail wpisałam swój i wuyskoczyło mi ,,Przepraszamy ale nie możemy znaleść użytkownika z tym adresem E-mail " :((((

    OdpowiedzUsuń