piątek, 29 lipca 2016

#MSP TAG oraz Look ^-^

Heyo, tutaj Sasek! ♥

Przychodzę dzisiaj do Was z tagiem.. MSP Tagiem, mam nadzieję, że wiecie o co w nim chodzi. A jak nie to już tłumaczę - odpowiadamy na pytania związane z MovieStarPlanet. Zaraz się zresztą przekonacie, a więc zaczynajmy! 

Jak się nazywa twoje konto?
Violet Swan

W którym roku stworzyłeś konto?
Czerwiec, 2016

Ile dotychczas posiadałeś kont?
Cztery lub pięć, dokładnie nie pamiętam.

Miałeś kiedyś VIP? Jeśli tak to podaj rodzaje.
Oczywiście, że miałem. Dwa razy Star VIP na tydzień, oraz teraz Star VIP na miesiąc. (Bo przecena hehe)

Skąd dowiedziałeś się o MSP?
Reklamy w TV.

Używasz chatów grupowych?
Nie, nawet nie używałem.

Czy kiedykolwiek dostałeś bana?
Tak. Rzekomo za 'przeklinanie' haha

Jaka jest liczba twoich zwierzątek?
Zero! Haha! Ogólnie pewnie dostane ze Star Games, bo jak na razie zadania są banalne ^-^

Dodajesz zdjęcia na MSP?
Dodawałem, ale i tak nie swoje.

Czy w trakcie gry masz włączony głos?
Tak, ale ściszony ze 100 na 2 ;-;

Który level posiadasz?
19, niedługo 20.

Grasz w Arkada?
Nie.

Dodajesz wpisy na forum?
Jak robię nowy film #reklama i gdy jakiś wątek mi się spodoba.

Wysłałeś kiedyś Specjalne Pozdrowienie?
Niejeden raz ;)

Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
Piszę na blogu. A w grze zwyczajnie gram.

Używasz Design Studio?
Używałem.

Bierzesz udział w konkursach tematycznych?
Z tego co pamiętam, raz wziąłem udział. Kompletnie z nudów.

To tyle, jeżeli chodzi o ten TAG. Mam nadzieję, że Wam się spodobał oraz dowiedzieliście się trochę o mnie, i przy okazji o moim koncie na MSP.

A teraz przedstawię Wam mój look na dziś.


Cena: 3125 SC
W cenę, nie wchodzą unikaty na nogi oraz włosy z gazetki!

Look jest dosyć drogi, ale gdy usuniemy makijaż na oczy oraz dodatkowe pieprzyki na twarz odejdzie nam, aż 950 SC! Odcienie to biały oraz bardzo jaśniutki zielony (nie znam się na kolorach, wybaczcie), myślę że dobrze się komponują oraz pasują do mojej postaci idealnie. Oczywiście kolorystykę, każdy dobiera sam ^^

To tyle ode mnie. Mam nadzieję, że się spodobało. Pozdrawiam cieplutko!
Sasek! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz