czwartek, 28 lipca 2016

Nowy konkurs - Brazylijska Plaża

Cześć, tu Maciek. Postanowiłem napisać post o nowym motywie - Brazil Beach. Podzielę ten post na kilka części, a mianowicie ocenę okładki, ubrań dla chłopaków i dziewczyn, animacje oraz rzeczy. Dla każdego oddzielnego tematu przyznam do 5 punktów w zależności od tego, jak bardzo spodoba mi się.
Na pierwszy ogień idzie okładka.

Szczerze mówiąc niezbyt podoba mi się. Jest dość banalna, nic na niej ciekawego nie ma. Taki konkurs wakacyjny można by było zrobić na początku wakacji, a nie w środku. Myślałem, że jak MSP dodało ostatnie 2  bardzo świetne konkursy, to będzie dalej szło tym tropem i zobaczymy kolejny ciekawy konkurs, ale zawiodłem się. Zostawiam 2/5 za ładne, wakacyjne tło.

Następnie ubrania:

Stroje też nie są najlepsze. Look, który proponuje nam MSP... Hmm... Raczej nikt by go nie kupił, tymbardziej, że zawiera rzeczy dla vipa i za diamonds, a aż tak tani nie jest. Sam postarałem się zrobić coś z tych ubrań, sami oceńcie jak mi wyszło, jak dla mnie nie jest źle, ale po prostu niezbyt podobają mi się rzeczy z tego konkursu, więc nie kupię tego looku. Mój strój zawiera rzeczy dla VIP i razem kosztuje 3100 SC. Zrobiłem też looka z kilku przypadkowych rzeczy, żeby pokazać wam jak dziwne rzeczy dodają do motywu... :')

Moim zdaniem te coś, co zastępuje bluzkę, jest dziwne, ponieważ przypomina bikini dziewczyn, a to raczej nie jest przydatny ubiór dla chłopaka.

Dobra, czas na ubrania dziewczyn, które też nie są świetne, ale jest tam więcej rzeczy do wybrania niż dla chłopaków:

Look, który proponuje nam MSP jest również dziwny. Znajdują się tam rzeczy dla vip i za diamonds, a pomimo tego, dodatki + włosy (i pewnie buty, których nie widać) kosztują razem aż 2850 SC. Sam zrobiłem looka z rzeczy z nowego konkursu. Spodobał mi się ta bluzka, więc chciałem coś stworzyć do niej, ale nie wyszło, ponieważ nie znalazłem więcej ciekawych rzeczy pasujących do topu. Strój nie przypomina też wakacyjnego looka przez jednolity, ciemny kolor. Myślę, że włosy bez czapki wyglądałyby o wiele lepiej. Zamiast dołu można by było dać jeansowe spodenki i look od razu prezentowałby się ciekawiej, ale tak jak pisałem, wybierałem rzeczy tylko i wyłącznie z tego motywu.
Co do oceny, to się waham między 3 a 4. W ubraniach da się znaleźć ciekawe rzeczy, które w połączeniu z innymi wyglądałyby fajnie. Jednak były konkursy, w których prawie każde ubranie można było z czymś połączyć, a nie tak jak tu, wybierać poszczególne rzeczy, więc zostawiam 3/5 z nadzieją, że animacje lub rzeczy będę mógł ocenić wyżej.

Animacje:


Zostało dodanych 6 nowych animacji. Jedna za 4 diamenty, jedna dla vipów, ale za jedyne 300 SC. W końcu mogę z uśmiechem na twarzy napisać, że coś mi się podoba w tym konkursie. Jedyna droga animacja to ta z siedzeniem na leżaku pod parasolem za 825 SC. Średnia cena pozostałych animacji nie dla VIP to 500 SC. Wszystkie animacje oprócz tej z dziwnym tańcem podobają mi się i zamierzam je kupić. Zostawiam słabe, ale 5/5.

Co do rzeczy:

Z tego co mi się wydaję, nowych rzeczy jest tylko 4. Reszta to stare rzeczy dodane teraz do tej tematyki. Z tych 4 rzeczy jedna jest dla vip, a druga jest za diamenty i to moim zdaniem 2 najlepsze rzeczy. Chociaż równie dobrze można mieć parasolkę, krzesełko + napis BRAZIL BEACH za jedyne 175 SC. Całość oceniam na 3/5 - rzeczy są fajne, ale jest ich za mało. Gdyby przynajmniej odpuścili te 3 diamenty za krzesło, z całą pewnością dałbym 4/5, ale niestety nie daję.

Pomyślałem teraz, że napiszę też zdanie o tle, ponieważ gdyby tło było słabe, to okładka nie dostałaby nawet 2 punktów z 5.

Podoba mi się. Ogólnie tła, które od jakiegoś czasu tworzą różnią się od tych starszych, mają ładniejszą grafikę i lepsze wykonanie. Fajne jest to, że możemy tam dostrzec wiele rzeczy, plaża, woda, krzesełka z parasolkami, budynki, las(?) i ładne niebo z czystymi białymi chmurami. Naprawdę, polubiłem to tło i zostawiam mu 5/5.

Zliczając moje wszystkie punkty, cały motyw otrzymał 18/25 punktów, więc w sumie nie wypadł najgorzej. Bez oceny tła miałby tylko 13/20 punktów, choć i to nie jest najmniej. Myślę, że na pewno bywały gorsze konkursy. A wy co sądzicie o tym konkursie? Dajcie znać w komentarzu, W sumie to trochę się rozpisałem, ale mam nadzieję, że to wszystko przeczytacie! I to dzisiaj na tyle, do zobaczenia w kolejnym poście. :)

2 komentarze: