czwartek, 4 sierpnia 2016

Nowa autorka.

Witajcie!
Mam na imię Gabrysia i jestem nową autorką na tym blogu.
Interesuję się grafiką komputerową.

W MSP zaczęłam grać we wrześniu 2012 roku i gram do dziś, jednak nie wchodzę już na nie tak często jak kiedyś. Mam na swoim koncie również roczną przerwę. 
Moje główne konto, od którego tak naprawdę wszystko się zaczęło to CoolGabi126. Oczywiście, nie było ono moim pierwszym, zostało stworzone miesiąc po moim odkryciu tej gry. Nie pamiętam jednak mojego pierwszego konta, ale wiem, że przed CG126 tych kont było mnóstwo, bo raz mi się nie podobała fryzura jaką sobie wybrałam, a raz bluzka czy sukienka.
Moje poboczne: Hafxis/, które zostało utworzone kilka tygodni temu.
Obecnie na CoolGabi mam 27 level, a na Hafxis/ - 14.
Jeśli chodzi o posty, to możecie ode mnie spodziewać się raczej postów o tematyce ubraniowej, jednakże będę starała się również robić poradniki, czy co tylko będziecie chcieli. Mam również parę pomysłów na zabawy, ale to w swoim czasie.
Możecie mieć u mnie zagwarantowane, że post na pewno pojawi się raz na dwa dni. Czy częściej - nie wiem, to zależy tylko wyłącznie od chęci i czasu.

Jeżeli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie, chętnie odpowiem na każde.
Widzimy się w kolejnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz