piątek, 5 sierpnia 2016

NewLook |1 - STARGAMES

Witajcie!
Z tej strony Gabrysia.
Postanowiłam wprowadzić tutaj moją nową serie, czyli 'NewLook'.
Polega ona na tym, że będę starać się stworzyć ładną stylizację używając do niej tylko ubrań z aktualnego konkursu. Oczywiście w outfitach będą pojawiały się czasem rzeczy z poza ubrań konkursowych, ponieważ, nie oszukujmy się, niektóre części tej garderoby są po prostu brzydkie.

W tym tygodniu konkursem na MSP jest motyw "STARGAMES".
Zobaczmy, co moderatorzy wraz z tym konkursem mają do zaoferowania jeśli chodzi o garderobę.
Szczerze mówiąc, nie jest to zbyt ciekawe ani ładne, ale spróbowałam coś z tego jednak zrobić.
Look:

Wydaje mi się, że mimo wszystko ta stylizacja ma swój mały urok, mi się nawet podoba.
Buty oraz włosy musiałam dobrać z innego motywu, bo po prostu te rzeczy w tym tygodniu są obleśne. Look jest oczywiście dostępny dla wszystkich. Ubrania których użyłam, oraz kolory:






Myślę, że takie połączenie pastelowych kolorków prezentuje się świetnie.
Oczywiście kolory możecie dobrać sami, zaprezentuję wam również trzy inne wersje koloryzacji, które uważam za również genialne połączenie.

A waszym zdaniem która wersja jest najlepsza? Napiszcie w komentarzach! :))
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Do zobaczenia w następnym!

2 komentarze: