środa, 10 sierpnia 2016

TANIO, ALE ŁADNIE - Ubierz się za mniej niż 1300sc!

Witam was wszystkich!
Z tej strony Gabrysia, a dzisiaj przygotowałam coś szczególnie dla osób z mniejszą ilością funduszy.
Pewnie większość z was myśli, że żeby ładnie wyglądać należy dysponować dużą ilością starcoins. Wasze looki kosztują czasem nawet 4000sc, a ja w tym poście postaram się wam udowodnić, że ładna stylizacja może kosztować nawet mniej niż 1300 sc.

Całe przygotowanie poniższej stylizacji zajęło mi około 10 minut, co jest moim chyba rekordowym czasem jeśli chodzi o układanie outfitów.
Look:

4 rzeczy, 1275 sc, a efekt chyba zadowalający.
Uważam, że chyba spełniłam wymogi tego posta; jest ładnie i tanio.
Oczywiście nie dodawałam tutaj żadnych akcesorii, ale możecie z tym lookiem sami poeksperymentować. Stylizacja jest dostępna dla wszystkich.

W skład wchodzą:

Bluzkę znajdziecie na 1 miejscu w TOP. Mimo jej wyglądu, da się z niej coś zrobić, a cena jest zadowalająca. Włosy oraz buty również znalazłam na którejś stronie w TOP, a spodenki znajdziecie na ostatnich stronach w zakładce "Doły>Szorty"

Uważam look za udany, i mam nadzieję, że pomogłam wszystkim osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z MSP.
A wy co sądzicie o tej stylizacji? W komentarzach możecie mi napisać jaki mam dla was przygotować kolejny outfit, a tymczasem do zobaczenia w następnym poście!

5 komentarzy: