wtorek, 9 sierpnia 2016

Wyniki konkursu! VIP na tydzień

Cześć.:)
Dzisiaj mam długo wyczekiwane wyniki konkursu, w którym do wygrania był vip na tydzień. Przepraszam, za dwudniowe opóźnienie wyników, ale było ono spowodowane problemem z dostępem do mego e-maila. Na szczęście wszystko już działa, więc bez zbędnego przedłużania przejdę do wyników.
Zacznę od trzeciego miejsca. Pozycję tę przydzieliłam tej pracy:
Jest ona autorstwa Kamila Kaweckiego. Prezenty z listy do 2500sc. lądują do niego. ;) Gratuluję.
Drugie miejsce otrzymuje praca należąca do Haru Haru. Gratuluję, wygrałeś prezenty z listy życzeń o dolnej wartości a także unikat.
I nastał czas na najważniejsze i najbardziej wyczekiwane - pierwsze miejsce. Miałam ogromny dylemat, jaką pracę wynagrodzić, ale po długim namyśle uznałam, że zasłużone, pierwsze miejsce otrzymuje... Olapen1!
Ogromne gratulację.
Twoja praca urzekła mnie oryginalnością, stylem i techniką, jaką została wykonana. Gratuluję również talentu. Życzę sukcesów w przyszłości.
Pozostałym użytkownikom dziękuję za udział i życzę powodzenia w innych konkursach. Wszystkie nadesłane do mnie prace były naprawdę świetne. Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom.


3 komentarze: