poniedziałek, 16 stycznia 2017

Jak wyglądało STARE MSP?

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Jako, że na Moviestarplanet jestem właściwie od początku, to pamiętam sporo rzeczy ze starego MSP. Wiem, że wielu z was interesuje się tym, jak Moviestarplanet wyglądało kiedyś, dlatego w tym poście ukażę wam kilka faktów. :)

1. Nie było misji początkowych, ani nawet prezentów na powitanie. Zdziwieni? Jedynym prezentem, jaki dostawało się po założeniu konta były dwa woreczki, w których znajdowały się starcoins. W jednym 200, a w drugim 300. Z tym, że ten drugi woreczek można było otworzyć dopiero po potwierdzeniu maila.
2. Nie można było mieć najlepszego przyjaciela, ani jednego. Tak, ta funkcja również doszła dopiero później. Na początku można było mieć tylko chłopaka/dziewczynę. Dopiero po kilkunastu dniach wprowadzono możliwość posiadania najlepszego przyjaciela. A po dłuższym czasie, najlepszych przyjaciół można było mieć aż czterech. I tak zostało do dziś.
3. Jedyną minigrą jaka istniała, był casting. Co ciekawsze, aby w niego zagrać, należało wejść w miasto filmów. Była to jedyna taka minigierka dostępna na MSP. Z tego co pamiętam, to nie zarabiało się na niej fame, tylko same starcoins. Jakiś czas później casting znikł i powrócił wraz z nowymi minigrami.
4. Początkowym tłem w filmie nie była szkoła, ale dach. Dzisiaj jest to tło znane pod nazwą "rooftop" jednak kiedyś było to tło początkowe. To dlatego wiele starych 10sekundowych filmów odbywa się właśnie na tym tle.
5. Oprócz zwierzaków, na MSP istniały roślinki. Były dwa rodzaje roślinek. Jedne dla VIP-A, a drugie nie. Kosztowały one około 400starcoins. Należało je codziennie podlewać, a po tygodniu dawały one plon w postaci 300starcoins. To była bardzo fajna opcja. Nie wiem, dlaczego ją wycofano.
6. Było tylko 20 leveli. Dopiero po jakimś czasie doszła możliwość zdobycia 25 levela. A spory czas później, możliwość zdobywania poziomu do 100.
7. Moderatorów można było wyszukiwać jak normalnych użytkowników. Moderatorzy byli niczym normalni użytkownicy. Można było ich wyszukać, zaprosić do znajomych (choć prawie nigdy nie akceptowali zaproszenia), stworzyć im looka, czy napisać do nich wiadomość.
8. Aby obejrzeć komuś film, trzeba było wejść do jego domku. Nie było czegoś takiego jak profil, w którym ukazywały się filmy, looki, czy artbooki. Klikając Otwórz profil, przechodziliśmy do domku danej osoby i dopiero tam była możliwość obejrzenia filmu, czy dania love it na looku.
Mam nadzieję, że fakty, które wam przedstawiłam zaciekawiły was. :) Jeśli chcecie więcej postów z tematyką starego MSP - dajcie znać! Psst. Przypominam o konkursie, w którym do wygrania jest VIP. Jest on banalny, bo wystarczą dwa kliknięcia. Więcej informacji TUTAJ W dzisiejszym poście to na tyle, pa!

1 komentarz:

  1. Ja pamiętam mój początek z MSP. 2012, stworzyłem jakieś konto, pamiętam fioletowe shorty w złote "$", wszedłem do pokoju, chciałem go edytować, ale komputer był wolny i nie mogłem zmienić ścian, więc uznałem, że to głupia gra i wyszedłem. Potem wróciłem w 2013, bo moja koleżanka w to grała.

    OdpowiedzUsuń