poniedziałek, 16 stycznia 2017

Likwidacja MovieStarPlanet?

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Ostatnio przeglądałam forum i natrafiłam na dość dziwny, a zarazem śmieszny temat. Dotyczył on likwidacji msp. Tak, dobrze przeczytaliście. Brzmi dziwnie, prawda?
Jednak po przeczytaniu tego posta na forum widać było, że to tylka marna prowokacja. Zresztą, spójrzcie sami.


Chociaż nie powiem, korciło mnie, aby wpisać w googlach frazę dotyczącą usunięcia MSP. Nie muszę chyba mówić, że niczego ciekawego nie znalazłam?

A właściwie, skoro jesteśmy przy temacie likwidacji msp, to pamiętam jak kiedyś, użytkownikom na moviestarplanet zaczęły znikać ubrania. Po prostu ludzie logowali się na swoje konta i brakowało im ubrań.
Okazało się, że był to tzw. błąd looków. Chodziło w nim o to, że jeśli jakiś gracz zakupił od nas looka, to my traciliśmy te ciuchy. Był to oczywiście błąd gry. Ponadto looki, które się kupowało były za darmo - nie pobierano od nas starcoins za ich zakup.

Dość śmieszna sytuacja, która na szczęście po kilkunastu godzinach została przez moderatorów naprawiona i wszystkie moviestars otrzymały swoje ciuchy z powrotem. Ja na szczęście niczego nie straciłam.

Jednak z powodu wywołanej paniki, zaczęły się pogłoski, że MSP zostanie usunięte. Plotki były na tyle głośne, że sami administratorzy musieli interweniować. Na szczęście zapewnili użytkowników, że Moviestarplanet nigdy nie zostanie usunięte.

W dzisiejszym poście to na tyle, mam nadzieję, że historia ze starego MSP i dziwny post o jego likwidacji spodobał się wam. :)

Psst. Prrzypominam o konkursie, w którym do wygrania jest VIP -> KONKURS


1 komentarz: