niedziela, 22 stycznia 2017

Jak wejść w profil 'moderatorów MSP'?

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Dzisiaj pokażę wam coś, co bardzo mnie zdziwiło. Zapewne wielu z was czyta forum na Moviestarplanet i często widzi posty dodawane przez MSP. Jak zapewne wiecie, nie da się wejść w ich profil.

Jednak dzisiaj, gdy przeglądałam forum, ukazał mi się post bez nazwy. Postanowiłam w niego wejść. Zdziwiłam się, gdy go zobaczyłam. Zresztą, spójrzcie sami.


Dość dziwny post, jak na moderatorów, nie? Ale to nie wszystko. Postanowiłam kliknąć w ich profil, bo miniaturka tej kulki MSP wydała mi się trochę zdeformowana. I tutaj nie rozumiałam już niczego.


Tak, profil MSP, w którego przecież nie da się wchodzić. Co więcej, możemy wykonać z nimi wszystkie te interakcje, które wykonujemy z normalnymi użytkownikami. Po otwarciu profilu owego użytkownika ukazują nam się puste wpisy, których nie można załadować.


Kim więc jest użytkownik MSP?
Opcje są dwie:
♥ Albo jest to osoba, która perfekcyjnie opanowała Charlesa i udało jej się stworzyć takie dzieło
♥ Albo jest to testowy profil moderatorów, na którym sprawdzają pewne rzeczy

Jedno jest pewne, cała ta sprawa jest dziwna, ale może z czasem się wyjaśni. Musimy czekać na rozwój wydarzeń, o ile w ogóle taki będzie.

W dzisiejszym poście to tyle, mam nadzieję, że zainteresował was on. Przypominam o trwającym konkursie, w którym do wygrania jest VIP. TUTAJ
Pozdrawiam, #NaughtyZ#



2 komentarze: