poniedziałek, 23 stycznia 2017

Nowy hacker na MSP?

Cześć. :)
Z tej strony Wika. Zapewne pamiętacie ostatni post, w którym udało mi się wejść w podejrzany profil adminów MSP? Na końcu postu dodałam, że być może będzie rozwinięcie tej akcji. I długo nie trzeba było czekać.

Dzisiaj, po wejściu na forum, główny post dodany był przed adminów. Zapewne pamiętacie, ten o zwiastunie filmu. I gdy czytałam ten post kilka dni temu, to autorem było MSP. Kto był więc autorem dzisiaj? Spójrzcie sami.


No właśnie, autorem jest niejaka brypal1. Swoją drogą, całkiem dziwna nazwa. Oczywiście nie mogłam przejść wobec tego profilu obojętnie.


Hmm... 7 level, jury, początkowy wygląd i brak opisu. Czy tylko mi kojarzy się to z testowymi postaciami administracji MSP? Spójrzmy jeszcze jednak na główny profil owej postaci. Być może tam ukażę się coś ciekawego.


Niestety, tak jak myślałam, oprócz postów różnych moviestar, nie ma tam niczego.
Jednak dzięki temu można obalić tezę, że jest to osoba, która opanowała Charlesa do perfekcji. Jestem właściwie pewna, że to profil moderatorów, którzy testują różne rzeczy, a w wyniku błędów ukazują nam się skutki tego.

W dzisiejszym poście to tyle, mam nadzieję, że rozwikłałam wasze wątpliwości.
Mam jeszcze małe ogłoszenie. Na koncie #NaughtyZ# dostałam bana na trzy dni, dlatego na razie nie będę się tam udzielać. W razie jakichkolwiek spraw do mnie - piszcie na blogu. :)


1 komentarz:

  1. Ja też bardzo się zdziwiłem, zauważyłem, że użytkownik/czka ma w szafie te sandały z letniego VIPa i zakupiła VIP na 3 miesiące, więc ktoś pewnie znalazł lukę w systemie i zrobił taki "żart". Po prostu zmienił avatar na ten obrazek MSP, co potrafi wiele osób dobrze znających się na Charlesie i udało mu się zastąpić post moderatorów, albo to oni chcą stworzyć konto "zwykłego użytkownika", jakieś ulepszenie Pixi, co jest prawdopodobne, ze względu na koszulkę z Samanthą, o której zrobiło się głośno.

    OdpowiedzUsuń